Post by furtmalujacmi on Feb 11, 2022 23:49:48 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic CD Classic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sonic CD Classic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder glitch guld ▞▞▞
▞▞▞ Sonic CD Classic 2022 version ▞▞▞
Oplev action i høj hastighed som moderne Sonic og naviger rundt på forskellige platforme som Classic Sonic. I dette Sonic spil får du også ... Sonic CD - PC.
Jeg var meget skuffet over, at spillet ikke havde det originale soundtrack. ..Det originale Sega Genesis SegaCD SonicCD spil havde et af de bedste baggrundsmusik lydspor nogensinde! ..Baggrundsmusikken i alle niveauerne i det Sonic-spil var utroligt fascinerende og fængslende, hvilket gjorde spillet til et helt fantastisk spil.
Sonic CD Classic アクション dwuc
øh.. Hvordan styrer du sonic mobile porte? Spillet er fantastisk, men kontrollerne ødelægger det. Fortæl mig venligst, hvordan man styrer dette spil.
Jeg ved ikke hvilket niveau eller etape, men hver gang du tager fat i rebene på vandet, og så lander du i pigboldene, løfter EU, at hun sidder fast derinde, når du prøver at flytte hvad pokker
Mand dette spil stress mig ud, jeg ved ikke engang, hvordan man passerer kollisionszone 3, og du bør rette spillet, fordi det fejler Sonic fra den nye dash. zone 3 eller 2.
Sjovt men annoncerne😠
Spillet er fantastisk, det gode lydspor, men jeg har et problem, jeg spillede dette, og jeg fandt en hemmelig lydtest, jeg indtastede koden, men så var der en masse forstyrrende Sonics på skærmen, og jeg var virkelig kommet ind, og jeg var i panik havde jeg søvnløse nætter, og jeg var så bange
Insect 3 parts, Where from download iphone firmware, Caillon mecanique, Hirushja me titra ... Lesley hongyee guam, Classical harp music cd, Thd px1 drivers,
På trods af dets ulemper er dette spil en fandens perle. 2 fantastiske soundtracks (US/JP) til at holde dig i gang, mens du tager på en søgen efter at redde Little Planet, og Tails som en spilbar karakter gør dette spil endnu mere spændende. Sjov er virkelig uendelig.
Sonic CD-afspiller Ingen Wi-Fi i'ts For Play Données Mobiles
Dette er et af de bedre spil på Sega CD'en. Sega forever bør bringe Sonic Adventure ind på mobile enheder
1 I want tails back 2 metal sonic er for svært at slå
Fantastisk spil, men snydekoder skal tilføjes. Uden Cheats bliver spillet ikke meget sjovere.
Det var surt, fordi jeg ikke kunne finde den dumme UFO. Jeg lagde også mærke til, at alt var laggy og ikke kunne afspilles, så jeg prøvede bare at slukke telefonen. Og også en uhyggelig slags Sonics dukker op, når de sætter koden, og det får mig til at hade sonic-cd'er MEGET Løs det her! men det er stadig godt. SLET MAJIN SONIC
det er et sjovt spil. Jeg voksede op med det. Mit problem er, at hver gang der opstår en lydeffekt, er der statisk. Forhåbentlig bliver dette rettet.
Hej Sega, Hvis du læser dette, er der nogle problemer, du skal løse i sonic cd, nummer et, annoncerne er en smerte i numsen, og for det andet skal du få det til at spille offline.
Sonic : Classic Collection – DS Spil. 125,00 DKK. Sonic Classic Collection. Komplet med æske og manual. Ikke på lager. Varenummer (SKU): retro4889 Kategori:
Spillet Sonic CD Classic er ikke bare en klassisk platformer, det er en mastodon spilindustri, hvis udseende på Android var mere et spørgsmål om tid og
Kan du rette spillet, det fik forsinkelse, da jeg åbnede det
mmmmmmmmmmmgoood sonicx 100/
Sonic CD Classic Actie qnqp
Det nytter ikke at beholde spillet, når du slår både sonic og tails med alle tiders sten
Det er et ret godt spil, men hvis du spiller med en pad, tvinger en af ansigtsknapperne (som Bluestacks K Key ud af JKL-tasterne) spillet til at pause, når de andre taster (som J og L-tasterne på Bluestacks) er Hop knapper. Bluestacks JKL-tasterne skal være som Sega Genesis' egne ABC-knapper, der får dig til at hoppe. I menuerne A og C bekræftes, mens B annullerer.
For yderligere produktinformation ... 12” Celestion Vintage 30 ... IRT-STUDIO sender to audiospor til din computer/iPad via USB:.
Eksilent spil! super sjovt, og trailersangen er fantastisk! Og rart at høre INDHOLDSFORTEGNENDE, Ca. 5 til 6 gange og gratikken er ikke dårlig. (😑) den faktiske type spil i sig selv er fantastisk!!(😎🤓)
StrikeFortressBox Darbības spēles dwf
Amazing Game Amazing Port Nemt den bedste 2d Sonic, og denne port er nok den bedste version. Du gjorde den på en eller anden måde halvt så stor som den originale rom og tilføjede også så mange funktioner. Alt sammen gratis. Og det bedste er, at denne version havde konsolporte. Min eneste klage, hvis nogen, er fjernelse af lydtesten. 😀
Betales kun for at fjerne tilføjelser for at betalingen skal annulleres uden mit samtykke to dage senere, og tilføjelserne returneres... hvorfor?
Mange ting i dette spil er forfærdelige! Sonic løber op ad bakken og sætter sig fast på toppen og dør af Dr. Eggman! Desuden er de fleste præstationer for dette spil fuldstændig latterlige, og niveaudesignerne er underlige! Etape 6 er ekstremt forvirrende og tog mig 10 fulde minutter, før jeg fandt målet! 1 stjerne! Jeg vil hellere spille Sonic The Hedgehog 2!
I zone 3( tror jeg), når jeg hopper op til det bevægelige metal, går jeg til højre side, og når jeg løber til det lange hul, sætter det mig bare til venstre side. Så dette spil stinker
Sonic CD Classic Δράση wvh
Sjovt tidskrævende (no pun intended) og rigtig god musik, når man sætter soundtracket på JP
Sonic CD Classic Hərəkət cpjr
En fantastisk port af Sonic CD med forbedringer såsom widescreen, valg mellem Super Spin Dash (Sonic CD) eller Spin Dash (Sonic 2 og frem), valget mellem US eller JP/EU soundtracks, oplåselige ekstramateriale, præstationer og så meget mere! Hvis jeg skulle spille Sonic CD igen, er det denne version, jeg ville vælge.
Designed to deliver a thrilling sonic experience, the NR1506 A/V receiver ... Marantz s 2016 AVR remote app er en helt redesignet til iOS og Android telefon
Det kan jeg godt lide, men der er den hemmelige besked, som er skræmmende, så jeg bedømmer 1 stjerne