Post by furtmalujacmi on Feb 12, 2022 0:02:44 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mere alle ▞▞▞
▞▞▞ BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 2022 version ▞▞▞
Bedste spil stirking
Det suger bolde, og hvordan pokker kan jeg hovedskyde den samme person 3 gange, og de kan bare 1 slag dræbe mig? Du kan ikke engang lave et anstændigt spil dumbasses
Jeg giver 3 start, fordi annoncerne irriterer mig
Jeg kan ikke forbinde det til min Facebook, med at rette det
Spillet er godt, men efter nogle fremskridt er jeg ikke i stand til at spille ordentligt. Midt i kampen får det mig til at forlade spillet af sig selv.
Meget mindre server og også p2w
Dette spil er godt, men jeg har et problem, jeg havde 200 guld, så købte jeg et etui til en kerambit-kniv, jeg havde åbenbart ikke kerambit, men jeg fik samme pistolskind af ump.... Det er spild af tid
BLOCKFIELD - 5v5 shooter Action botj
BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 Акционе fscc
Hey dude lav en ny opdatering nye kort nye våben det giver ikke mening dette spil giver mig kedeligt kontrollen er vanskelig at løse spillet
Værste spil eveeer PLAYYYY IKKE
Jeg elsker dette spil, det er ligesom blokpost, fordi du kan gå og skyde, men tilføj venligst en bombetilstand kun for niveau 5. Tak
Spillet er godt, men der er ikke for mange mennesker at spille.
Er det kopi som blok strejke
ブロックフィールド - 5対5のシューティングゲーム アクション bmu
For godt spil for mange spil - FUN RACE, DROPPER, KNIFE MODE, ARMS RACE, TDM jeg elsker dem alle sammen.
Hahaha fedt spil
Mantra
hvorfor skulle man sætte 30 sekunders annoncer, der ikke kunne springes over! hver kamp selv 1 minuts kamp giver mig annoncer SÅ IRRITERENDE SOM FVK
👎 Det er bare det værste jeg nogensinde har set... Det er bare det værste
Fyre spiller fan af våben, det er fedt af det her
Dette er et sjovt spil, han har en rigtig god matrix og sådan noget, og hovedbillederne til M9A1 det er bare instinkt at høre, jeg elsker dette spil
Dette spil halter så meget
Bruh glæder offline
Meget dårlig kontrol Jeg anbefaler jer alle mennesker, aldrig og lad være med at downloade dette spil nogensinde
Plz pix spillet er ikke griner fix det pls
Dette spil er så godt og dejligt
Der er mindre indhold, end jeg havde forventet, og bevægelsen føles så grumset og træg.
Ret fejlene, det ødelægger mit spil, og fjern annoncer, det er ret irriterende at se, fordi jeg ser det en million gange allerede
BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 कार्रवाई gaa
Fremragende, men du skal tilføje ham vedhæftede filer og flere figurers hud ....og flere våben
BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 Акционе jhvd
Jeg giver 3 stjerner bcs spillet har stadig brug for opdateringer i armene
Rt
Jeg elsker spillet, men annoncerne bror efter hver kamp er der annoncer, vi har ikke brug for så mange annoncer, og det er derfor, dit spil dør hurtigere end et skud i hovedet
Crazy Restaurant 2021 街機 skpc
Block felid er et godt spil Jeg nyder det, men kan du lave en Battle Royal-tilstand i dette spil. Plzzzzzzz venligst jeg har brug for en Battle Royal mode tak
3 stjerner. Ting, du skal rette i spillet. Pistolen rekyler Afspilleren. Model Sniper. Omfang. Kort. Skadelyde Dette spil har brug for en større opdatering.
Spillet kører glat, men ingen spillere på nogen server kan spille med dem. Jeg spiller kun 2 spil...
Jeg kan virkelig godt lide, hvordan det er et CS go type spil, og det er som en pixeleret blokeret version af det, og jeg kan virkelig anbefale det, og jeg elsker pistolskindene på det, jeg ville virkelig ønske, de ville tilføje mere og en større chance for at få det gratis skin i hjulet, fordi jeg aldrig har fået det endnu, jeg brugte det vil tusind gange 😂
Dette er det bedste spil, virker ikke i 1gb ram telefon indlæsning, lav et online spil til 1gb ram telefon
Åh min gud, dette spil er ikke i special force 2
Den kan spilles, men pistolerne gør for meget skade, og du har omkring 50 sundhed også, jeg købte en riffel for alle mine penge, og det viste sig, at den pistol, du får med det samme, faktisk er bedre
JEG HADER DETTE SPIL!! Hvad er meningen med at tilføje et sigte på en pistol, hvis du ikke engang kan bruge det
Bombetilstand?
Indtil videre er dette spil et godt
Opz
spillet er så fantastisk, at det har alle knivene godt, ikke dem alle, problemet er, at der ikke er nogen bombe-tilstand og ingen zombie-tilstand, og der er ingen måde at få det, undtagen ved at betale rigtige penge, jeg gav denne app 5 stjerner, da jeg kunne lide det men pls tilføje, hvad jeg ønskede dårligt være virkelig stor.
Mærkelig
Fedt spil, men det er for umuligt at få de gode skind, du kender som knive, måske gør det billigere?
Dette spil kørte perfekt på min enhed, men efter den nye version af julen halter dette spil meget, og jeg er ikke i stand til at spille...Gør venligst noget.
Til mange annoncer, jeg smadrede til skærmen